siKacaK daN siCantiK

Friday, April 1, 2011

Esok....

haaaa...apa yang dimaksudkan dengan esok tu???cikbee nak kawen kah?nak nikah kah?nak tunang kah??...hahaha..banyak sungguh persoalannya yang akan terjawab sekejap je lagi...nak tahu apa jawapannya...meh sini..meh dekat2...meh ler..jangan segan2 bukan nak buat apa pun nak suruh baca apa lagi yang nak ditaip mengenai esok...haaaaaaaaaaaaaaaa....
sebenarnyakan korang esok adelah ANNIVERSARY ke-4 cikbee dengan ex bakal laki cik bee.....020408-----> esok 020411....huuuuuuuuuuuuuuuu....tak tahu laa nak celebrate ke x..bakal laki cikbee tuh ingat ke tak? walaupun kami kawan kan...urmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....cikbee nih mengharap tapi................

dah abis cter sal 2..ni lagi satu..esok cikbee nak g kursus kahwin...heeeeee..cikbee, sepupu...hehehehe...da lama dah niat nak g..tapi sebab tak ada masa kan..so, esok xkeje,,dan peluang pun dah ada...apa lagi..hehhhe..arap2 okey laa esok....

itu je laa nak citer..terima kasih yer kerana sudi singgah..cayunk korang....mmmmuuuuuaaaccchhhh!!
Post a Comment