siKacaK daN siCantiK

Monday, April 25, 2011

MERINDUI LELAKI LAIN....SALAHKAH???

SALAM 1 MALAYSIA..
okey olls...
tajuk N3 cikbee kali ni..kenapa yer??...
hari ni baru cikbee sedar cikbee da mula merindu seseorang..
seseorang yang bukan dapat title "BOYFRIeND" 
bukan title "AYAH, ADIK LAKI, KAWAN BIASA LELAKI"
tapi...seseorang yang menjadi teman cikbee hanya di FESBUK...
yep! hanya di fesbuk...selama kami berkawan dia tak pernah mintak no fon cikbee...
itu yang lainkan dye dr lelaki lain..cikbee pun baru perasan dia xpernah mintak no fon cikbee...gud!
dan cikbee dah mula merinduinya bila dye diam..cikbee mengelabah..kenapakah??
cikbee jadi gelisah...cikbee tunggu je dye "SALAM" kt chat cikbee..tunguuuu...tunggu..dan tunnggguuuuuu..
akhirnya...urmmm...ade jugak,,,aku tersenyum..
apakah yang dimaksudkan dengan senyuman cikbee???cikbee xpaham n cikbee xnak paham sebab cikbee da ade bakal laki dan cikbee tak nak merindui lelaki lain..uwaaa.apa dah ajdi pada cikbee nih...alamak..
tapi cikbeee memang merindui die..



oke dah!!

Post a Comment