siKacaK daN siCantiK

Tuesday, April 12, 2011

merungut dan meluahkan

assalamualaikum semua...
hari ni nak bercerita mengenai dua perkataan iaitu MERUNGUT dan MELUAHKAN...
ejaannya dah berbunyi lain-lain, jadi maksudnyer lain laa kan???


sebab kenapa cikbee bercerita mengenai dua perkataan ni???sebab...cikbee telah diakatakan MERUNGUT oleh ORANG tu yang selama ni cikbee anggap............. malas nk cakap...macam ni citernyer..
" semalam, cikbee mesej dengan ORANG tu, cikbee luahkan apa yang cikbee simpan, cikbee pendam selama ni, mengenai seseorang tu, cikbee citer panjang lebar sambil nangis2...T_T, last2 ORANG cakap 
"Apa yang tak kne...cyg jgn laa mrungut cm ni k...''

jadi aku merungut ke dengan dye???kalau aku xkgc dye ckp dye xpntg laa xbmkne laa..bila bkongsi dikata merungut pulak...bek xcter pape...
sedih kadang tu..dah laa cikbee xtahu nak luah kat sape lagi...
buat baik xkne buat jahat xkne...arghhhhhhhhhhh,,,,,

Post a Comment