siKacaK daN siCantiK

Thursday, April 7, 2011

ku menunggu....


ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu di sini untuk menunggumu
cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
saat kau telah tak bersama kekasihmu
ku lakukan semua agar kau cintaiku
reff:
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu
datang padaku, ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
saat kau sadar betapa ku cintaimu
ku akan selalu setia tuk menunggumu
repeat reff
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu dan juga rindu
dan aku tetap menunggu
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
ku tetap menunggu
korang tahu tak bait-bait di atas tu..tu lagu ROSSA hehee...cik bee copycats...nak tujukan pada seseorang..hahhaa...ade kaitan atau tak ada cikbee tak tahu saje je cikbee nak tujukan bait2 lagu nih untuk dia..sebenarnya cikbee bosan neh tak tahu nak buat apa..bakal laki cikbee pun sibuk bekoje..nak cari duit...
ye laaa cube kome tengok ni tarikh kami akan bersatu tinggal brape bulan je lagi...itu yang dia sibuk sangat bekoje sampai tak ada masa nak teman cik bee...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

 korang dah nampak kan?? sebab tu laa bakal laki cikbee besungguh bkoje...urmmm...selamat berkeja ye MUHAMMAD NASRULLAH JAMALLUDIN....i Luv U so MUcH!!!


Post a Comment