siKacaK daN siCantiK

Friday, April 1, 2011

Tak suka dan Benci TASHA SHILLA

haaaaaaaaaaaa..korang jumpe lagi..hahhah....da baca tajuk 2???urmmmm..jahat tol laa kan cikbee...senang2 xsuka n benci orang...artis lak 2...urmmmm apalah dosa si TASHA SHILLA tu kat ko cikbee oiiii sampai ko tak suka dan benci sama dia,,,,
tak...tak,,,takk,,,takkkkkkkkkkkkkk.....bukan...
sebenarnya cikbee tak suke n benci dengan watak dye sebagai RUHANA dalam GEMILANG tv3...yaAllah memang tak suka adusssssssssssssss..memang sesuai sangat2 kan???kenapalaa..sesuai...


ha satu lagi slot samarinda SAHARA...watak HARTINA..memang laa lagi bertambah tak suke dengan TASHA SHILLA...sesuai sangat laa....eeeeeiiiii geram nak dushhhhh99 jeee dye..


.tapi itu laa bakat lakonan dye..kiranya berkesan laa watak yang dibawa oleh TASHA SHILLA tu...kan??? 

 nilaa dye....
grrrrrrrrrrrr!!!!!!!

.....apa pun berkesan lagi ASRAMA ASMARA a.k.a SAIFULLAH a.k.a SHAH JAZLE...suke laa dengan dye nih...tapi kesian sungguh..dua2 watak tuh buatkan dye stresss..adoiiiii.....tapi...urmmmmmmmm....romantik gitu....luv U to muCHH....!!!!
ni SHAH JAZLE

nih ASMARA

nih CIKGU SAIFULLAH


P/S---------> huhuhuhuhu...pape pun tak baik tau BENCI dan TAK SUKA ORANG....

Post a Comment