siKacaK daN siCantiK

Monday, April 18, 2011

puaskah...

salam...sudah lama sungguh cikbee tinggalkan celoteh cikbee ni..bukan apa..banyak sangat hal yang nak kena setelkan...hal apa??cikbee pun tak tahu.hahahahahah....(ceriakan hati yang lara)
apa yang nak dicelotehkan pada hari ini..ialah...cewah macam cikgu dah cikbee..hehehe perasaan..

hari ni ade SOMEONE tujukan satu lagu pada cikbee...sedih tau lagu tu...lagu tu kira macam cikbee dah sakitkan hati dia laa...y chorus lagu tu pulak "MUNGKIN HANYA BILAKU MATI, KAU KAN BERHENTI TUK MENYAKITI, SAMPAI KAPAN AKU BRGINI TERUS BEGINI TERUS ENGKAU LUKAI."

pada mereka yang tahu lirik diatas..baguslaa yang tak tahu cikbee copycats kat bawah ni disertakan dengan videonya sekali...

PUASKAH by WALI BAND

Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo... Sayangku

Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku


Reff:
Mungkin hanya bila ku mati
Kau 'kan berhenti 'tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai

Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku


sumber




P/S : selamat mendengar dan menghayati lirik lagu ini.... kepada SI PEMBERI thanx sangatlah lagu ni....
Post a Comment