siKacaK daN siCantiK

Friday, March 26, 2010

1st TIME dapat AWARD dari seseorang...!!!!!! :)




hai2..salam sume kepada pembaca celoteh CIK BEE nih..suka hatinya CIK BEE nak celoteh kali nih, sebab CIK BEE dapat AWARD dari sorang blogger yang amat suka membebel (sowi) iaitu BEN ASHAARI yang mana dia nih suka sangat membebel, kalau korang rasa korang nak suka dengar bebelan atau tengah2 bowsang..pergilah pada dye insyaAllah, kebowsangan korang pasti akan hilang serta merta dan tak akan datang dah pada anda kebowsangan tuh..cubalah..apap pun TERIMA KASIH/ THANX/ KHOP KHUN KHA.....berbalik pada AWARD nih, sesape yang diberi AWARD ini perlu memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan seperti di bwah nih=> sila lah baca yerk?(nih bukan CIK BEE saje2 celoteh ini adalah benar.....

A :- Buat 1 entry tentang award ini ( CIK BEE dah buatkan????tuh kat atas tuh)

B :- Ucap terima kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut ( urmm syarat yang ini pown dah)

C :- Senaraikan 15 blogger sebagai penerima award (tak tahu nak buat pilihan yang mana coz sume blogger yang CIK BEE follow besh2 n cantik2..sesape yang nak CIK BEE bagi..)

D :- Beritahu penerima award, supaya dia tau yang dia ada lah penerima award (syarat yang nih CIK BEE rasa macam berlagak la pulak..urmmm xnak buat bole?????)


E :- Senarai 7 pekara tentang korang (nih rahsia CIK BEE laa..xpewlaa CIK BEE senaraikan dibawah tu ha..)


1:> CIK BEE jenis yang teramat sensitif (suka nangis bila merindui sesorang, terasa bila orang orang yang disayangi melukai hati)
2:> CIK BEE seorang yang pendendam..terutama kepada mereka yang mengambil kesempatan pada diri CIK BEE (nih bila CIK BEE taw dye amk kesempatan, dendam sampai mati..heheeeh xbaik kan?)
3:> Sukar memaafkan orang terutama teman lelaki yang berlaku curang!!!!!!!
4:> Suka makan macam BEN ASHAARI gak..(tapi tetap kurus keding)
5:>Setia pada yang satu tapi selalu jer dicurangii...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
6:> Suka tido..
7:> Ley jadi sorang sahabat yang baik...(PERCAYALAH!!!)



Post a Comment