siKacaK daN siCantiK

Thursday, March 18, 2010

paGi iNi paGi YaNg pliNg lambaT aKu BanGun...bCoz......

Malam tadi pada jam 1 pagi lebih mungkin, aku,Umi,Ally dan Izza menonton movie overnite..ceritanya yang bertajuk ntah pe lupa nak tanya Ally , coz aku xreti nak sebut...ceritanya berkisar tentang puak-puak orang asli kat Afrika taw Amerika..mana-mana lah yang penting cerita omputih...huhuhu...besh citernya, tapi ngeri coz banyak unsur-unsur tikam-tikam, penggal2 kepala, korek hati pastuh campak kepala yang dpenggal tu ke bawah, tergolek-golek sampai bawah...orang kat bawah berebut-rebut kepala tuh..uiiiiii...seram woooo...


cerita tuh abis lam kul 3 hampir2 kul 4...hurmmmm....tapi yang anehnyer aku langsung  tak rasa mengantuk..mungkin sebab nescafe yang Ally bancuh...da la pahit....tapi sedap coz fav aku....lambat jugak laa aku tdo pagi tadi..last2 bngun kul10.00 tepat!..pening kepalo ambe..
tapi memang seronok laa lepak dengan kawan2..bukan apa aku tiba-tiba jer rindukan seseorang..teramat sangat aku rindukan dye..aku sepatutnya perlu lupakn dye coz dye sekarang dah bahagia dengan kekasih hatinya.tapi aku tak dapat nak lupakan dye...mgkin belum sampai waktunya..namun aku berharap aku dapat lupakan dye dengan cepat, sebab aku dah tak tahan nak menanggung rindu pada dye...ermmmm.....
ble aku tengok cincin pemberian dye pada aku, aku rasa nak menangis tapi aku dah terlalu banyak menangis kerana dye..aku rasa cukup laa setakat itu aku menangis kerana dye..aku perlu kuat..aku perlu bina semula semangat aku yang dulu...aku tak sepatutnya berharap pada dye atau hubungan kami lagi kerana tak kan tercapai harapan tuh.
aku harap aku dapat lupaka dye dan cincin nih akan aku jadikan kenangan yang paling indah dalam idup aku...bila aku dah tol2 lupakn dye, aku akn pakai cincin tuh..dan cincin itu aku yang beli...huhuhuhu...

nila cincin tanda cinta kami (cincin emas) yang kini menjadi hiasan lam kotak..cantikkan?pandai dye pilih tuk aku..thanx tuk cincin n perhubungan sementara kita..
Post a Comment