siKacaK daN siCantiK

Tuesday, March 23, 2010

soMeThiNg ElsE....ChEcK iT Out!!!!!



Salam  sume…hari ni..aku tak pergi kelas coz tak berape nak sihat..tak tahu laa apa yang aku makan sampaikan aku terpaksa ulang alik ke tandas..atoiiii…sampaikan lemah seluruh badan,,,

Aku nak celoteh pasal dinner Mapura 21 mac 2010..

        Besh sangat dinner malam tuh, memang simple tapi sangat-sangat seronok..dapata bersama-sama kawan-kawan, sume member aku berdressing cantik-cantik!! Yang tak pernah pakai kasut tumit tinggi terpaksa pakai, termasuk aku lah, tuh yang Nampak aku lebih tinggi dari biasa..tapi yang pasti hajat aku nak pakai kasut warna merah tercapai..THANX CC..huuhuhu..Malam tuh kami bergambar sakan lah..apa lagi, dinner camni bukan selalu kan?bergambar sama-sama dengan kawan-kawan..wah2..seronok sangat..

Nilah AKU CIK BEE..comey x?

Yang ini IZZA kawan baik aku..

Dan ini PAE  n UMI..

MEK TI n FIEZA…

ni si LEHA 

dan si DILL n RINA


amacam comey tak kami semua?hurmmm ni laa kawan-kawan aku yang paling bek sekali selama aku berada di KOLEJ TUN PERAK, UPM..
laupown kadang-kadang bergaduh, bermasam muka..tapi tuh hanya sementara..bak kata pepatah..air dicincang tak akn putus..ye dok??pape pown THANX A LOT 4 all my fwenz coz being mybeshfwenz....(betul ke idok ayat aku nih, wateva yang penting aku faham maksudnya..kikiki)







1 comment:

cclia said...

wah...ada nama CC kt blog kt Bee..
besar lak font nye..
huhu, bangga2.