siKacaK daN siCantiK

Saturday, March 27, 2010

SeHaRi BeRsAmA raKaN sEaNgKatAn...di DE MINES....zaaaaaaaaaassssss!!!!

Seronok bila enjoy dengan kawan-kawan seangkatan..yelaa bersama sehari suntuk melupakan semua masalah yang ada. Awalnya aku memang tak ada mood nak pergi coz adelah something else yang menyebabkan mood aku melarikan diri dari aku. Aku cuba mengejar dan mengejar namun tak dapat nak kejar so, aku biarkan jer dye lari meninggalkan aku..Tapi pujukan demi pujukan kawan2 buatkan aku terasa bersalah..Kadang-kadang aku nih mengada gak, kiranya tol laa apa yang my ex-boyfriend cakap kat aku, aku memang mengada..huhuhuhu…(skang aku dah percaya yang awak gtaw tentang owg=> ditujukan kepada MUHAMMAD NASRULLAH BIN JAMALLUDIN)

Yang paling seronok sekali bila kitorang g karaoke..(wif=> SYAH, AFIQ, ABANG, HENRY, ANIF, FARID,IZZA, PAE, LEYA, RUBI ‘TUAH’,FIEZA ‘KON’) THANX A LOT KEPADA KORANG SUME EA..masing-masing pilih lagu sendiri, ABANG nyanyi lagu iban kot..wakaka kitorang yang len sume diam,hanya ABANG yang nyanyi..besh gak..pastuh SYAH nyanyi lagu ‘LAILA NAMAMU TERATAS’ (tol ke tajuk lagu ni) besh gilerrrrrrrrrrr sore syah…pastu sape FARID kot..lagu dari WALI BAND ‘AKU SAKIT’..den HENRY dr  WALI BAND gak ‘BAIK-BAIK SAYANG’ sebenarnya aku nk nyanyi lagu nih tapi dah HENRY nak..aku pown pilih lagu dari SCORR ‘BILA HATI DAH SAYANG’ kikiki.tapi ade yang terpilih lagu dari WALI BAND ‘CARI JODOH’ aku pown apa lagi melalak laa ngan SYAH dan dak2 len..sambil berjoget2..fuhhhhhhhhhhh….ilang sume keresahan yang melanda diriku..cececehh..IZZA lak pilih lagu SALEEM ‘TINGGAL KENANGAN’ teringat lak kt kisah cinta aku dengan NAS huhuhuhuhuu…ANIF lak nyanyi lagu dari AXL’S ‘AKULAH KEKASIHMU’…den LEYA lagu dr AZIE ‘PELAMIN ANGANKU MUSNAH’..PAE lak 1st time nyanyi tw.. lagu SAMSONS 'KENANGAN TERINDAH' wahhhhhhhhhhh besh weh sore PAE....last sekali RUBI ‘TUAH’ dye nyanyi lagu ‘KAU ILHAMKU’…penutup untuk KARAOKE kami nyanyian dari SYAH ‘KERANA CINTA’..cukup 24jam..hehhehe....Aku terlupa laa kat AFIQ..aku lupa laa dye nyanyi lagu apa..tapi besh gak laa sore dye..kikikiki
Time nih laa kau “menyumbangkan” suara aku yang TERAMAT BESH nih..wakakaka..abis pecah gegedang telinga yang mendengor nyer..sowi ke kengkawanku yang sporting..n menahan jer telinga dengar aku menyumbangkan sore aku nih…kikiki..peace…..

P/S=>> (MAAF YERK SUME GAMBOR2 TAK LEY 

NAK UPLOAD COZ TENET LEMBAP!!!!)

1 comment:

Sang Pemerhati said...

bie lagu pae ko t'lupa erk..kenanngan terindah..bukan senng nak dgr tu..hehe