siKacaK daN siCantiK

Friday, March 19, 2010

biLa hati terluka dan airmata mengalir tanpa dipinta....

ishhhh7!!!!!!!!...panjang sangat tajuk celoteh cik Bee hari nih...alaa..biasalah nak gempakkan celoteh ni, kot2 ada yang nak tahu, dan nak baca jer cik Bee punyer celoteh..sesuai dengan tajuk atau idok yerk???

macam ni cerita nya..semalam ade laa, dye mesej cik Bee ni, aku pun layan laaa kan coz aku memang rindukan dye..bengong kan?da orang tak nak kan kita, aku lak yang terhegeh-hegeh..urmmmmmmmmmmmmm...macam-macam lah, ni sume kerana cinta yang amat buta!!!!! dalam kami sedang mesej tuh, ada lah bercerita tentang perkahwinan...dye pown katalah..mmg nak kawen dengan buah hatinya sekaranf tapi nanti dulu coz ada lagi yang belum dapat iaitu rumah dengan kereta, so, aku hanya reply "sy doakn awk dengan b awak bahagia sampai akhir hayat". aku dah tak tahan da masa tu, airmata dah bergenang dalam kelopak mataku. aku sakit hati sangat2, aku tak dapat terima berita yang baru jer aku dapat tuh..yang paling aku sakit hati sangat dan nak buatkan aku nak menangis bila dye reply "terima kasih tw"aku memang tak tahan sangat2 time tuh aku terus reply "urmm..ok laa,sy ade keje ni, sini dlu ea,salam..jgn mesej no cel tw max coz sy da xgne da pasni.." airmata yang kutahan supaya tak keluar akhirnya berderai jua..aku menjerit pada Ally, dye nak kawen ngn pompuan tuh!!!!!!!!..aku menangisssss......Ally campak bantal pada aku...."jangan lah nagis sebb laki tuh, nape akk mesej lagi dengan dye?" Ally marah aku..aku tergelak dalam menangis..memang malu nangis depan adik kita tapi aku dah tak tahan sangat da...lepas aku nangis....aku rasa lega dan aku terpk untuk apa aku nangis sebab dorwng nak kawen?bia laaaa...dye pown dah tak nak aku lagi kan?BERTEPUK SEBELAH TANGAN TAK KAN BERBUNYI CIK BEE...sedor sikit...kau tu sape dye tu sape...orang dah tak nak sudah laa jangan di fikirkan sangat....
so, aku bangun pagi tadi aku tekad, aku tak nak ambil tahu lagi sal mereka berdua, cukup laa semalam aku menangis sebab tahu berita menyedihkan aku..mungkin selepas ini masih ada berita yang akan menyedihkan aku kalau aku masih mengambil tahu kisah mereka..aku tak mahu bersedih, menangis..aku perlu kuat dan kuat dan bersemangat semula demi masa depan aku demi keluarga aku demi sahabatku....CIK BEE KENA KUATKAN SEMANGAT TAU TAK?PERJALANAN HIDUP CIK BEE JAUH LAGI, INSYAALLAH, SEMUANYA AKAN BAIK-BAIK LEPAS NI..JUST JANGAN FIKIRKAN SANGAT HAL MEREKA..YANG LEPAS BIARKAN PERGI, BIARKAN BERLALU..JANGAN MENOLEH LAGI KE BELAKANG, TERUS MELANGKAH KEDEPAN..

ITULAH CERITANYA DAN CELOTEH CIK BEE..BILA FIKIR-FIKIR BETUL JUGAKKN?BUAT APA LAH AKU NAK KISAHKAN HAL ORANG YANG DAH TAK ADA KENE MENGENA DENGAN KITA.KENANGAN AKU DENGAN DYE DAH LEPAS DAN BIARKAN IANYA BERLALU MENGIKUT MASA YANG BERLALU..LAMA KELAMAAN AKAN HILANG DIINGATAN KITA..HUHUHUHU...ATOIIII BANYAK LAK CELOTEH KALI NI..CIK BEE CELOTEH SAMPAI SINI DULU LAA,ADA MASA KITA JUMPA LAGI YERK? ASSALAMUALAIKUM....MMMMUUUUUAAAHHHCCCCCHHHHHHHHHHHH....!!!!!

Post a Comment