siKacaK daN siCantiK

Monday, March 29, 2010

Ha…kan dah cakap malam tadi..


 Tepat jam 8.30 pagi aku bersama dua lagi sahabat aku yang juga mendapat kesakitan yang sama bergegas(cam sakit sangat jerk kan) ke PK..urmmm…masuk jer dalam PK, pelbagai macam perasaan muncul..sakit perut laaa, apa la itu la ini lah…(sume pasaan yang ada bercampur2 sampaikan tak tahu nak berikan istilah apa)..
Den tunggu giliran, aku no 4018, Fiza 4019 dan Atie 4020..debaran semakin lama semakin menghantui diri kami..ting..ting!!! wahhh, no aku..aku pown bangun dengan segala perasaan masuk kebilik 53, nurse suh aku baring..bedebar wooo….doc pown cek laa gigi aku..dye tekan tempat aku sakit tuh…meraung laa aku (tipu jerk)..doc tuh cakap macam nilah lebih kurang
“Adik nih, nak tumbuh  gigi bongsu ni, gusi bengkak nih..gigi lain ok, tak ada masalah…ni gigi bongsu yang pertama, adik ada demam2 tak”
“Tak ada lagi setakat nih” aku jawab..
“Tak pewlah, nanti saya beri ubat surutkan bengkak tuh, nanti ambik ubat kat farmasi,”
“Ok, terima kasih,” heehhhe..cam drama tak citer aku?(tak?korang tak pandai mengahayati..)
So, betula aku sakit gigi coz gigi bongsu aku nak tumbuh,,,korang tak nak percaya..bengakak beb aku punya gusi..sakit  taw tak?huhuuhu…


Nilah ubat2 yang perlu aku makan tuk ilangkan aku punyer kesakitan..

Post a Comment