siKacaK daN siCantiK

Monday, March 1, 2010

Adakah aku akan DimaaFi??????

Aku tak tahu apa yang dah aku lakukan, tapi aku rasa aku dah menyakiti hati seseorang..aku dah mintak maaf tapi tiada respon darinya..mungkin benar dye marah pada aku?aku hanya minta dye take care someone tu..dan aku minta maaf coz aku mungkin aku dah rosakkan hbungan cintanya dengan NAs..aku tak tahulah kalau aku salah dalam hal ni..seperti kata dye padaku..aku memang salah dan menjadi punca keretakkan hubungan diorang.kalaupun bukan aku yang menjadi punca aku tetap akan dituduh...kerana mereka dah pun anggap aku jahat sejahat-jahatnya..
kepada _ _ _ _, akak minta maaf byk2..akak tak berniat nak menyakitkan hati _ _ _ _, akak minta benda kecik jer..akak tak pernah menyalahkan korang berdua walaupun dye permainkan cinta akak kerana kamu..akak terus pujuk kamu tuk terima dye kerana akak tahu dye masih cinta dan sayangkan kamu..akak dah cuba pulihkan hubungan korang..kenapa korang masih nak membenci akak?
apa salah aku sampaikan aku dituduh bukan-bukan?aku dah cuba sedaya upaya aku untuk selamatkan hubungan korang laupun tahu hubungan cinta yang aku harapkan musnah. apa lagi yang korang nak dari aku?aku dah lari jauh dari hidup korang...aku pujuk diri aku sendiri..setiap hari menangis bila tengok barang yang berkaitan dengan NAs..CINCIN tanda pemberian NAs..aku dah tanggalkan walaupau dye larang aku berbuat demikian. dye ingatkan aku, kalau dye nak cincin tu ditanggalkan dye sendiri akan tanggalkan sebab dye yang sarungkan kat jari aku..tapi aku tak mampu dan tak sanggup nk tengok cincin tu..aku akan menangis dan menangis....aku teramat rindukan dye..tapi aku tak boleh contact dengan dye lagi kerana aku takut aku tak sanggup nak lepaskan dye..huhuhuhu..


No comments: