siKacaK daN siCantiK

Monday, March 29, 2010

Bila MeLihAt BEN mEmAkAi MaSk of ZoRrO...

salam..
teringat akan bedak sejukku yang dah lama aku beli namun aku jarang memakainya..bila melihat BEN ASHAARI pyer blog yang memceritakan tentang nih..aku pown bukak loker aku den amk bedak sejuk tuh dan sental kat muka aku yang comey ckit nih...kalau laa bedak tuh ley cakap dah lama dye sound aku kot "dah pandai beli aku, nape tak nak guna?kan bagus kalau tak beli, boleh orang len jer yang beli" (bedak sejuk yang ckap) kang xpasal2 aku kne sound ngn bedak nih lau dye ley cakp? tapi aku tak ley laaa nk upload pic aku kt cni..coz xnmpk rupa aku, BEN nampak laa jugak..wiwiwiwiwiwi..wokey laa aku pown nk titow da ni..ngantuk pelik jer malam nih..aduyaiiii padahal esok xde class....tapi pagi2 da kne bangun n xley da tdo pas subuh (kantoi) coz nak p PK aka PUSAT KESIHATAN..nak g wt pemeriksaan gigi..gigi aku sakit macam nk tumbuh gigi bongsu(cover-padahal gigi rosak kot) pape pown xley tuduh melulu taw..esok nk p jumpa doc dulu baru tahu apa sakitnya n kenapa...wokey laaa cik bee undur diri dulu..daaaaaaaa...
wasalam,,,,,

Post a Comment