siKacaK daN siCantiK

Wednesday, March 3, 2010

assignment...assignment....assignment....assignment......assignment

argghhhhhhhh!!!!!!!!!!
nak menjerit sekuat hati aku!!!!!
tapi aku menjerit,meraung macam mana pun,
asemen tetap kena buat dan perlu dihantar pada minggu hadapan...
wargggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......................................................
banyak lagi tak siap nih..aku pening,pitam,nak muntah,nak tidur, nak makan, semua bercampur-baur dah..
help me, buddy!!!!!!
ketrampilan berbahasa dah siap
pengantar penterjemahan pun dah siap
perkamusan???on the road atau on the way (dua-dua bukan)
thesis???? 
malas nak cakap..dah sampai bab4 analisis data,tapi tak tahu macam mana nak analisis data...
bahasa dalam multimedia?dah siap kot...
tapi apa-apa pun aku tengah berusaha dengan gigih dan tabah bagi menyiapkan semua tugasan yang diberikan yang penting aku kena siapkan sebelum minggu depan..
ceh..dah tahu asemen banyak sempat lagi berceloteh yerk?hai,...dah rugi masa dah kat sini...
eh, ok laaa...balh dulu..kan dah kena bebel.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!






Post a Comment