siKacaK daN siCantiK

Sunday, March 21, 2010

CERITA PADA WAKTU PAGI YANG INDAH LAGI SWEET...

Morning everybody…..
Urmmmm….pagi nih telah mengingatkan aku kepada my family kat kampong, pagi-pagi lagi aku dah dapat panggilan dari kakak aku yang sulung, kak Aa..tapi aku tak sempat jawab coz aku belum bangun tidur..huhuhu..aku pun terus hantar mesej Tanya kenapa..last2 akak aku reply, katanya PUTRI, anak buahku yang ke-3, bangun2 jer dari tdur terus tanya mana “Mok Teh”..aku la tuh..huhuhu….PURTI tanya Ummi dye lebih kurang macam nilah lau aku ingat-ingat cara PUTRI cakap “Mi, mana Mok Teh, Mi wei,” camtu lah…urmm,mesti dye merindui aku..yelah dah lama tak balik..sabar ye kak, awal bulan 5 Mok Teh, balik..
Malam Ni DinnEr MAPURA….
Baju belum di iron…selendang pown sama..malas ngat bab2 iron baju nih..atoiiiii…sesape nk nolong?20sen sehelai..hehheehe..ne laa ade owg nak tolong kan?hurmmmmmmmmmmmmmmm…..

No comments: