siKacaK daN siCantiK

Thursday, March 4, 2010

aKu TeRtiPu...!!!!!!

kini ku tahu..dye dan kekasih hatinya hanya mempermainkan aku...sesuai berpasangan...byak persamaan..dr segi fizikal mahupun pemikiran mahupun perangai..mahupun sume laaa....pasangan yang paling ideal...dalam erti kata yang palig sesuai...xley nk tulis kt sini..bahaya..kena jaga maruah diorang berdua...apa pun kita doakan PASANGAN IDEAL ni bahagia hingga akhirnya.........................amin
aku pun tak tahu kenapalah aku boleh mempercayai kedua-dua pasangan ideal nih..padahal...YA ALLAH.....entahlah aku pun tak paham dengan diri aku sendiri..kerana terlalu percayakan orang, orang ambik kesempatan..dulu hanya si lelaki tapi kini pasangannya pula..apa salah aku sampai mereka berdua sanggup buat aku macam ni?kalau dah tak suak cakap jew laa tak perlu nak berkomplot!! tapi aku tetapkan maafkan se perempuan tuh sebab aku tak pernah bersemuka dengannya..tapi si lelaki aku tak kan maafkan sampai bila-bila..tak ksalah aku dah langgar statement aku..apa yang aku tahu aku tak akn maafkan dye sampai bila-bila...aku sayang dye sangat2, tapi ni yang aku dapat..aku harap moga2 awak bahagia dengan dye nih yerk?






korang seseuailaa..coz ske sgt permainkan owg..
sowg ckp da xske, da lpekn nas n da ade bf...tp
sowg ckp da xnk iera, coz da ad bf...tp
pdhal dua2 komplot!!!..
mmg sesuai sgt jd pasangan kekasih y ideal..
banyak persamaan..
TAHNIAH BUDDY!!!!!!!!!....

si hero yang betul-betul setia pada kekasih hatinya..namun masih lagi mempermainkan perasaan perempuan lain..cukuplah sampai disini NAS, kau mainkan perasaan perempuan..bialah aku yang pertama dan akulah yang terakhir...
yesssssssssssssssssssssssssssssssszaa!!!!
owg "DOAKAN'' kalian sentiasa bahagia...amin..
dan aku tak akan ganggu hidup korang berdua lagi..aku tahu korang berdua memang tak suka kan aku..sebab tu korang sanggup ambil kesempatan atas aku..tapi apa pun aku dah tak rasa apa-apa dah..sebab dah tahu kebenarannya..

Post a Comment