siKacaK daN siCantiK

Saturday, March 20, 2010

dEmI mAlAm MAPURA...esokkkk..

wooooooooooooooooooooooooo.....ini  adalah  pertama kali aku  akan memakai kasut bertumit tinggi..1st time nak pakai dah kena pakai yang 2 1/2 inci...atoiiiii....disebabkan udah  tak sempat untuk aku mencari atau membeli kasut yang baru yang agak sesuai dengan ketinggian aku yang 162cm ni..aku terpaksa  hello2 kakak aku yang duk kat subang tuh agar datang ke kolejku semata-mata menghantar kasut sekaligus kamera..wiwiwiwiwiwiwi....nasib baik laa kakak aku dan boyfriendnya yang tersangatlah baik hati tuh nak datang...THanx yer NOOR & HASRUL...lain kali datang lagi deh..
kita sambung lagi...aku pun apa lagi cuba lah pakai dengan ditunjuk ajar oleh guru yang belum diiktirah sebagai guru lagi coz belum grad iaitu NIK ROSILAWATI..nak ikat tali kat kasut tuh pun aku tak pandai ni nak pakai kasut tuh yang amat tinggi bagiku....kata mektie kasut tu tak ada lah tinggi sangat, biasa-biasa jer..ye lah mektie dah biasa berbanding aku yang sempoi, simple, n ganaz ckit nih..mana pernah try pakai tuh sume..ermmmm kata member-memberku, nilah masanya aku nk berubah menjadi seorang perempuan yang berpakian perempuan..wakakakaa...selama ni aku perempuan yang tidak berpakaian perempuan ea?wiwiwiwiiwi...mana2 jer laa yang penting malam esok aku dah pat jalan dengan tenang tanpa ada menampakkan kekekokan aku memakainya..huhuhu..takot jugak, tengah2 jalan, tak pasal-pasal makan lantai..dahlaa kena naik pentas..atoiii lagilah malu kalau tersungkur kat depan tuh..harap2 tak ada apa yang berlaku...aminnnnnnnnnnn...

No comments: