siKacaK daN siCantiK

Wednesday, March 17, 2010

hey dear....assalamualaikum...

wouuu...dah lama sangat dah tak berceloteh kat sini..al-maklumlah sibuk dengan kenduri kawen kakak dan abang member..tapi happening sangat..lupa semua masalah bila tgok owg ramai pastu g jenjalan kat Melaka...wahhhhhhhhhhhh....thanx a lot kepada pemandu "roller coaster" kami yang amat terer pemanduannya...iaitu AZLIA AZRA@ALY(aku panggil) ALIE(member2 aku yang lain panggil dye)...





atoiii...nak terbang kami yang duk kat belakang...si Umi Salamah pulak...tak tahu laa macam mana nak cerita keadaan si UMi masa tuh., nak tahu tanya laa Umi sendiri yerk...
tapi memang besh sangat2..lau lapo..huhuhu nasib baik Umi ada bawak bekal nasi minyak pengantin..besh sgt2...hehheehehe..
tapi yang paling aku ske sangat dapat jumpa dengan SA aku laa katakan...iaitu achik si Umi...hahaahahahah....gedik gak aku nih..wahhhhh...ensem siooootttt si achik..waduh22 terjatuh cnta jap...tapi aku pasan sowg jer kot..padahla chik xde pape pown...tapi dah namanyer pown SA (secret admire) kn3???
kat bawah nih gambar2 kami masa kt melaka...beshhhhhhhhhhh...layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!



No comments: