siKacaK daN siCantiK

Monday, March 8, 2010

syukur...syukur..Alhamdulillah...

aku bersyukur sangat-sangat sebab semua kerja-kerja sekolah aku dah siap.cuma tesis jer lagi yang belum siap dan hampir-hampir siap dah.aku harap aku dapat siapkan sebelum tarikh hantar.esok pulak aku kena present untuk ketrampilan berbahasa.nak berkongsi sedikit pengalaman tentang hidup aku. dah tak tahu nak cerita apa dah.lau yang ada fakta kena ingat lak..tak nak mengahafal. dah sampai kat depan lupa lirik..susa wooooo..dahlah markah ni..hanya sem nih je lagi aku nak kumpul markah banyak-banyak sebelum kitorang blah dari UPM nih..alamak cdey lak...ye laa UPM nih kan rumah kedua aku selepas rumah family aku kat KUALA BERANG nung..wargghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh rindu sangat-sangat kat my famliy...

inilah keluargaku yang bahagia..
wah rndu ngat..lambtnyer ley blik umah..ma,ayah,kak,adik-adik...im really2 misz u alll...huhuhuhuhuhuhu...

No comments: