siKacaK daN siCantiK

Monday, March 21, 2011

Kami Di Putrajaya

Haa..dah lama dah cikbee tinggalkan celoteh nih..rindu pun ade heheeh....
okey..apa2 pun rini nk cikter sal ari minggu yang shangat2 besh..ye laaa...
jumpe mmber bek yang shangat2 baik...huhuhuhuhu....CIK IZZA
plan nak kua ni xrancang datang ON THE SPOT..
ye laa aku dengan tiba2 ade masalah den terfikir mana aku nak cari port tuk ilangkan kesedihan yang melandan diri aku...hurmmmmmmmmm...jawapannya adi di UPM.....aku beerkemas2 laa pakaian ku..dan bawak g opis ari jumaat 2 last2 ujan lebat cancel....pagi sabtu baru aku gerak ke UPM..dalam Kul10pag smpai..hehhee..urmmm...nak tahu lebih lanjut jelajah laa belog nih Kami Di Putrajaya


1st time nek kuda...bergaya seyh!!


nilah IZZA yang POYO..

*pic kredit to IZZA

No comments: