siKacaK daN siCantiK

Tuesday, March 22, 2011

Kenapa LELAKI CURANG ???

"Sat usha line.. kot wife call ke apa kang .. tajuk panas nih ... Kalau perempuan curang tu , biasa dah kan ? LELAKI CURANG tak biasa ke ??? TAK okeh !! LELAKI CURANG adalah kes LUAR BIASA !
Kenapa luar biasa ? Biasanya lelaki tak suka curang .. betul .. Diorg ni spesis terus terang .. Tapi camana la nak terus terang ? Baru nak ' Aaaaa ' , terjojol sudah mata si pasangan dia .. Tu baru mata .. tak lagi kena serangan tornado , Scud , Tomahawk dan sebagainya.."



cube korang bace ayat diatas sebijik cam ayat ABANG BEN kan??memang pun..aku copypaste dari BELOG ABANG BEN tanpa kebenaran abg Ben...pasti aku kene serang dengan abagng Ben nanti sebab dah jadi plagiat..Oh tidakkkk!!! saya mintak maap abang Ben keran terplagiat entri abang Ben...

aku tiba2 jep terpacak depan pc bila terbace entri abang Ben yang ni..so aku plagiatkan tajuk ngn sedikit ayat abang Ben...bila baca ayat kat atas 2..nak marah gak, geram kat abang Ben tapi bila baca habis baru laa ok la..tapi kan abang Ben, perempuan pun nak perhatian jugak dari seorang lelaki...
apa akan jadi kalau tetibe lelaki tu mendiamkan diri tanpa berita..padahal tak de masalah pape pun...kadang aku geram dengan lelaki seperti ini...dia buat kita macam tak wujud..kata2 n jji2 bukan main laa manis mengalahkan madu cik BEE....

bak kata abang Ben "Sebenarnya tak susah jaga laki ni .. Serius .. LELAKI ni cam baby.. perlukan perhatian .. sangat sangat .. tapi jangan dimanjakan.. hanya perhatian .. Sesungguhnya jika tawan hatinya dengan 'perhatian' itu maka , LELAKI nak curang pon akan fikir berkali kali..." aku plagiat lagi ayat abang Ben

PERHATIAN????? memang betul tapi kalau kite jer yang beri perhatian pada dia dia layan kita nak tak nak  macammana lak tu????kadang cofiuss dengan perangai laki...memang susah sangat nak paham laki nak jaga laki...adusssssssssssssssss...
malas dah aku nak bebel panjang...aku nak ready kena pijak2 dengan abang Ben nih ..

Post a Comment