siKacaK daN siCantiK

Tuesday, March 8, 2011

kawen oh kawen..


tajuk entri macam dah sangap sangat dah kan nak kawen..tapi pk2 lom bersedia n belum cukup wang untuk mendirikan masjid...niat ade...hehehe..ye laa..niat yang baik untuk mendirikan masjid kan?urmmm...bila laa time aku 2..bersabar menunggu diri ini didatangi PUTERA IMPIAN...
bile tengok gamba kawan2 kawen...pergi kenduri kawen dorang..rasa nak je kawen..hahahaa..tapi bila pk2 masih banyak tanggungjawab lain yang perlu diuruskan niat tu pendam dulu..ade jodoh naik jugak pelamin kan korang??
bila laa aku nak duk ats pelamin2 indah ni..
pilihan 1

pilihan 2

pilihan 3

pilihan 4
"mana satukah pilihan anda???"
aku pilih yang ke-3

kat bawah ni pulak pilihan kek..pilih jangan tak pilih...
pilihan 1

pilihan 2
"aku pilih no 2"
hehehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheh

korang perasan tak..semua pilihan diatas kaler merah???itu sebab aku memang gile kaler merah..kalau boleh katil pengantin pun kaler merah cam ni
merah punyerrrrrrrr!!!!

hantaran pun...lebih kurang camni tapi lawa ag..


huhuhuhu....suke lak tgok orang kawen...teringin but not SANGAP hahahaha.....
pape pown "SELAMAT PENGANTIN BARU" kepada mereka yang baru mendirkan rumahtangga....


semua gamba2 ni aku ambik dari GAMBAR ini....

 neh cincin tanda. aku...heheheheh
Post a Comment