siKacaK daN siCantiK

Thursday, March 24, 2011

Akhirnya kAu tinggalkan ku jua...

hye korang SALAM...
korang nak tahu citer tak??nak?...xnak??? urmm.yang nak tuh meh sini dekat sikit yerk...yang tak nak tuh pergilaa lari jauh2..tapi kalau tak nak lari meh sini dekat aku....
okeh are you ready???....
okeh...petang semalam kan..aku dapat kol dari kakak aku beritahu bahawa "NAS" aku dah tak ada...dia dah tinggalkan aku..bukan MENINGGAL okey...dia dah tinggalkan "RUBI" sorang-sorang kat rumah tuh...aku pun apa lagi memecut laa...tipu jep..sampai jep kat rumah, terus panggil "NAS"...macam ni laa lebih kurang :-
aku : NAS!...NAS!mana ko ni..dahlah tuannya tinggalkan aku, ko pulak nak tinggalkan aku??ko nak tinggalkan RUBI sorang2??cuba gak jangan ikut perangai tuan ko tuh...aku jaga ko dari kecik sampai sekarang ko dah besar dah boleh merangkak...tak cukup lagi ke kasih sayang aku beri kat ko?mana ko ni NAS!!!!!!!!!!!!!

masa aku dah nak menangis dah...cari celah meja...celah kerusi, celah tukar, dalam kasut..habis pelusuk rumah cari tapi masih tak jumpa jugak...last2 aku amik RUBI letak bawah dan tengok kemana dia pergi..last2 RUBI pergi kat penjuru dinding...kami pun carilah setiap penjuru..
cari punyer cari...
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
dan akhirnyer..aku jumpa jua NAS ku...berada di satu penjuru...aku cepat2 amik dan ciom2 NAS sampai aku puas...aku sedih sangat bile NAS hilang tinggalkan aku...aku dah sayang NAS sangat2 RUBI pun sama...aku sayang sangat2!!...
korang jangan tinggalkan aku lagi..jangan wat aku sedih..aku akan beli akurium yang besar tau kat korang...
huhuhuhuhu...
nak kenal ngan NAS aku tak?jap ea.........

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
taraaaaaaaa....ini dye...Si NAS

ni Si RUBI

comey x diorang??? xD

hahahhahaa..ok da citer dah tamat dah....thanx membaca.heeeee

dah22...NAS tak tinggalkan RUBI pun..hehhee...ade je cume menyorok....hehhheehehehe



Post a Comment