siKacaK daN siCantiK

Monday, March 21, 2011

Perempuan<---------BILA HATI DAH SAYANG.....

okey semua...Assalamualaikum...
ari ni aku xtahu laaa nk berkongsi apa..
kalau korang semua bace tajuk N3 pun dah tahu kan?
aku pun tak tahu lahh kenapa aku nak buat title cam2...
semua yang aku nak kongsi ni terjadi pada diri aku sendiri...

jummm start!!
GADIS

PEREMPUAN
WANITA
3 perkataan diatas kita semua sedia maklum kan??
Siapa mereka dan bagaimana mereka..apa yang aku nakberceloteh disini..
Perempuan ni, BILA HATI DAH SAYANG, segala kecurangan, kejahatan yang dilakukan SI LELAKI akan “ditutup”. KENAPA??????????
Bila kawan2 menceritakan keburukan kekasih hati nya, pasti tidak akan percaya…sebab kekasih hatinya tidak pernah menunjukkan sebarang keburukan tuh…DAMM IT!!!...pandai diorang menutup…
Tapi bila SI PEREMPUAN itu sendiri yang melihat dengan mata kepala sendiri keburukan SI LELAKI..barulah menangis2…meracau2…apakah itu????
Mereka mula berfikir KENAPA, BAGAIMANA,MENGAPA,SIAPA,DIMANA,APAKAH???? Semua persoalan akan difikirkan oleh PEREMPUAN itu….kenapa LELAKI susah untuk setia pada yang satu??kenapa LELAKI boleh mencintai 2,3,4,5,6 dan setreusnya dalam satu masa?WHY??????????????!!!!!!!!!!!!!!!......
Kenapa PEREMPUAN boleh???LELAKI tak boleh????

So, apa yang perlu dilakukan??????aku suke dengan entry Jejaka Terhangat tentang “KEPERCAYAAN” dan entry Fikri Blog..


ni salah sorang mangsa lelaki

P/S=>KEPADA MEREKA YANG BERGELAR GADIS,PEREMPUAN, WANITA...JANGAN TERLALU MELETAKKAN KEPERCAYAAN KEPADA LELKI...URMMMM..

No comments: