siKacaK daN siCantiK

Wednesday, March 9, 2011

aku Free!!!!!!!!!!!!!!!!!!

free???apakah makna dan maksudnyer???adekah single mingle???
oh tidak..i'm not single onke....hehehe..
yang di maksudkan dengan  I'M FREE 2 adalah aku dah free sekarang sebab bos aku dah balik dari opis..aku boleh bikin entri baru dicelotehku ini...
tapi yang menjadi masalahnye aku tak ade idea nak bikin entri baru ade sesape yang boleh bagi idea kat aku??
sekarang aku sedang FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


ha korang semalam kitorang ade laa sambut besday adik aku..besday dye dah lepas dah 17/2 ari 2 tapi baru semalan dibelikan kek oleh bakal laki aku pandai jugak dye pilih kek...hehehe

nilah kek tu...shantekkk n sedapppppppppp
thanx laa abang yerk???

Post a Comment