siKacaK daN siCantiK

Tuesday, March 15, 2011

OraNg K3 dalam PerHUbungaN!!!!


mOrNinG Alls.......

sesape ade dengar HOT CHAT Hot FM pagi ni...???? berkenaan orang K3...sape yang salah? orang PERTAMA, orang K2 atau orang K3????ramai yang cakap orang k3???ye ke? ade jugak yang cakap orang pertama???
pada cik bee laa...orang k3 yang salah jika dia tahu orang PERTAMA dah ade orang K3...orang pertama pun mungkin salah jugak...orang K2????apa salahnya??sampai orang pertama sanggup menduakan orang k2??
cik bee dah kne dlu...tapi yang salah adalah orang PERTAMA, sebab dia dah ada orang k2 tapi still nak lagi orang k3 tu kerana katannya, orang k3 itu adelah kekasih hatinya yang dia telah lukakan hatinya dulu, so die nak menebus balik mungkin??so apa yang akan jadi pada orang k2 yang sedia ade?tak kan die nak lakukan perkara yang sama?kenapa orang pertama tak pernah fikirkan perasaan orang k2 dan k3????orang k3 tu pun kalau dah tahu orang pertama daha mempunyai orang k2 kenpa still nak bergedixs lagi????





Post a Comment