siKacaK daN siCantiK

Monday, March 28, 2011

perubahanku...jeng! jeng! Jeng!!



korang....
hye salam sume...lama tinggal hukhukhuk!
cikbee tak ada apa nk dikongsi cuma nak berceloteh mengenai diri cikbee yang baru..
perubahan yang berlaku pada diri cik bee...apakah yerk???
kalau nak tahu kena scroll kat bawah...

cikbee yang comey
*
*
*
*
*
*

cikbee yang cantik
*
*
*
*
*
*


cikbee yang pandai
*
*
*
*
*
*


cikbee yang mucuk
*
*
*
*
*
*


cikbee
*
*
*
*
*
*


cikbee yang perasan
*
*
*
*
*
*
cikbee dah single!!!!!!

itu je laa yang cikbee nak bagitau..percayakah korang???cikbee pun tak tahu sebenarnya cikbee nih dah SINGLE ke belum..hurmm...kalau korang nak tahu n nak keKONFIRMAN yang lebih details tanya lah bakal ex laki cik bee-----------> ???????


Post a Comment